Och jag vågade aldrig hålla din hand, vi är inte såna som i slutet får varann

ahtja. livet i gäddträsk va allt underbart. idag var vi ute och pimpla, utforskade skoterleder i gäddan och åkte madrass, totalt va vi ute 4timmar utan paus. mina lungor har nog aldrig fått smaka på så mycket vinterluft under en och samma dag.
och inte nog med det. så när jag idag kom hem så har jag spenderat nästan all tid ute. jag och Frida gick på världens längsta promenad. vi var ute i ungefära 3timmar och traskade, konstant. så nu kan vi hela norräng, dock inte vägarna, vi glömde komma vilka vi gick på.
så jag kommer sova så underbart skönt ikväll. tänkte slå på en film men tror jag slår till med stort och sover nu direkt istället. 
 

kommentera här
Postat av: Amanda

du är fin!:)

2013-03-06 @ 14:07:15
URL: http://amandajonssson.webblogg.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0