It only hurts when you start pretending it doesn't

hola bandola. egentligen borde jag sova nu eftersom jag ska upp 6 i morgon, men tyvärr gjorde jag bort mig och gick in på face och fastnade där.
 
idag ha jag typ tränat kort och gott. va tänkt att göra bort ett armpass på gymmet men slutade med en mil på cykel och drog därifrån. sen uteträning, lika tungt som vanligt. 
och nudå? nu sitter jag och kollar olika styrkeövningar, sad but true. men träning är nog de bästa som hänt mig, motiverar mig att hålla uppe humöret och allt som har med det att göra. utan träningen hade jag nog inte orkat vardagen. så tack träning att jag fått söka tröst i dig. i love you.
avslutar med en het bild.

kommentera här
Postat av: bäääst

papparatsi --> wwww.beatricefilipsson.blogg.se
snyggt jobbat! ;)

2013-03-26 @ 16:49:55
Postat av: mm

Vi önskar HELA familjen en mycket god och glad påsk. Är just nu på väg till Blåkulla. Har varvat upp kvasten. Kram, kram.
Hälsa Josefina att det ej går att skriva kommentarer på hennes blogg. Mer kramar

2013-03-27 @ 12:10:20

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0