Boys ask for pictures with no clothes. Men ask for pictures with no makeup

okej lite update om mitt spännande liv som Alexandra. kan ta över hela dagen. 
började bra, hade tid att platta håret och sminka mig osv tills jag insåg att jag hade fotbollsgym på morgon så allt var förgäves. jag blev emo. 
sen förlorade jag i kortspel så jag blev sur.
sen bestämde sig min lins att gömma sig i mitt öga medans jag var och workouta på gymmet, men hittade rymlingen i en undangömd vrå i ögat och fick den på plats igen.
blev ingen träning ikväll eftersom de var för lite folk som var tillgängliga att träna så nu ska jag nyduschad och näsvänlig hugga in på mitt påskägg jag fick av morfar och Ann och njuta av kvällen.
my life as Alex, the end.
glad påsk!

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0