Because of you

H to dah EJ. sitter hemma i min nybäddade säng nu efter en riktig trevlig helg. kan dra den kort.

fredag

efter vi hållit Ida sällskap så drog jag och Lina på gymmet. senare på kvällen gick vi med gosaker till Bea och såg gladiatorerna och tjocka oss med massa. faktiskt jätte mysig kväll. 
 
lördag
lördagen började som planerat med sponsorjobb på coop och sen amerikanska pannkakor hos Bea med hon och Lina. sen blev de att vi bar oss av till fots mot Vågnäs där Sanna bor och gjorde middag och stannade där över natten.
och idag vakna vi upp, gjorde lite frukost och sen sluta den med en liten jakt på vägen förbi betsele med bil på hemvägen. vi hittade tillslut och jag kom hem. så nu har jag bäddat sängen och ska väl typ köra nån lite styrke träning här hemma så jag kan gå och lägga mig nyduschad. he en trevlig ångest söndag

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0