Även din egna skugga lämnar dig i mörkret

Okej. Om sanningen ska fram funderar jag starkt på att fimpa bloggen och behålla glöden när de gäller allt annat. Den suger och jag känner mig dag ut och dag in allmänt ledsen med en massa blandade känslor om allt så lika bra att koncentrera mig på vad jag vill ha ut av mig och mitt liv och ändra på de som behövs, lite av varje som utseendemässigt, personen jag är och rutiner och inte ha en äckligt tråkig blogg på sidan av som tynger ner. Ska suga på karamellen ett tag till men att blogga sucks nu när jag ha en idiot till mobil som vägrar spara bilder och är inte den som palla bära runt på systemis en dag så fuck that. Tänkte bara förvarna ni få som är kvar. PEACE
 

kommentera här
Postat av: jolene

sluta inte :( din är ju typ den enda roliga. bläöäöä

2013-07-14 @ 14:31:57
Postat av: Anonym

Din blogg äger . I love it

2013-07-14 @ 14:44:49
Postat av: mm

Gör vad som är bra för dig. Det som är bra för dig är bra för oss. Men jag tackar för den tid som varit, det har har varit underhållande och trevligt. Man skall inte göra något som man tror är bra för andra, gå till dig själv först, känns det inte bra så tacka och vänd om,gå din egen väg.Kramar

2013-07-15 @ 09:59:51
Postat av: mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

2013-07-19 @ 09:50:34
URL: http://meegiii.blogg.se
Postat av: anonym

börja blogga igen! den va jättebra synd att du valde att sluta..

2013-09-08 @ 08:29:09

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0