When you love a girl who is as cold as ice eventually you'll get froze

hej säger jag och med en taskig ursäkt till min frånvaro like "inte haft tillgång till dator" typ. min nyår ägde då sönder, massa folk överallt och alla var glada, va någon sur sprang ja därifrån.
sen drog ja till storuman onsdagsmorgon och va där tills i går då jag kom till lycksele i en gul epa. vilket va rätt myz.
sitter nu och letar åt tagglåtar som jag ska ha när jag hasar mig till gymet någondag eftersom jag tänkt besöka det placet rätt så ofta nu. men ikväll äre en viktig fotbollsträning som ska äga rum så de blir startskottet för mitt nya hälsosamma tränings år. YOU GO ALÄÄX, oh egoboost.
update om nyårslöfte angående träning:
 

kommentera här
Postat av: Amanda:))))

Snyggingen! Miss u!

2013-01-07 @ 18:20:04
URL: http://louiseamanda.devote.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0