Sometimes, two people have to fall apart to realize how much they need to fall back together

även fast kvällen igår bara kändes halv så vare skönt och komma ut ett tag, träffade många blandannat Matilda och Amanda som man inte träffar nå ofta alls egentligen. sen som gräddet på moset så trodde jag att jag hade magsjuka under kvällen igår, men de visade sig bara va min överkänsliga mage.(SÅ JÄVLA TUR) 
 
ledig i morgon sen är jag inne på min sista praovecka. känner hur länge jag varit där nu, kommit in i gruppen på alla vis, mitt hår börjar få skavsår av alla uppsättningar och jag känner uhr mycket jag kommer sakna dem alla när jag sen drar.
 
annars så badvaktade jag nyss Kajsilajsa och väntar på Oskar kort sagt. är trött döds.  mindfukk :P:P:P

kommentera här
Postat av: matilda

jätte kul att träffa dig även om det bara va nå sekunder men tycker ni ska komma till umeå nån helg !

2013-01-27 @ 21:36:07
URL: http://matildapaulssson.blogg.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0