"I'm okay" a girl biggest lie

detta + kladdkaka med grädde försökte vi pula i oss ikväll, gick inge vidare bra. men haft det asmysigt, vi ba kika på film och snacka lite gojja om allt mellan rymd och jordskorpa. sen traskade jag och Lina hem och sen jag kom hem har jag kämpat med en sallad jag ska ha i morgon. trött as hell så pacnkingen får antingen packa sig själv inatt eller så tar jag itu med det i morgon bitti. hoppas ni inte sover gott :D:D:D:DD gånätt
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och alltid komma igen

kommentera här
Postat av: Fanny Lind

Sv; tack detsamma!

2013-01-21 @ 15:06:05
URL: http://fannylindd.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: nae jag tyckte inte att det var så kallt. Hade den bara en stund, sen bytte jag till vinterjacka ;)

2013-01-21 @ 16:01:28
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0