Akta dig för människor för människor gör en illa om dom kan

har slösat bort min dag på ingenting. så misslyckat så jag vill gråta. 
har ägnat mest tid åt att upptäcka en artist jag aldrig gett någon uppmärksamhet åt - Håkan Hellström. ångrar varje tanke nu, hans texter alltså, damn. kan inte alla låtskrivare va som han?
och ikweel då? träning 20.00 samling 10min innan så jag måste för en gångs skull försöka va i bra tid. vi har fått våran nya tränare nu - Rabih Jaber, han sångaren,  så nu har jag ganska stora förväntningar på han som tränare efter att ha haft Tobbe i ett år. men ingen kan ersätta våran lilla Tobbe, de vågar jag svära på, jävlar.

kommentera här
Postat av: johanna

hej! fråga gärna något i min frågestund jag har :)
http://jjohannaandersson.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

2013-01-28 @ 22:32:42
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Lyssna på tro och tviel och de är så jag säger det, dom är jävligt bra!:)

Svar: tack för tipset!
alexandra roberg

2013-01-29 @ 22:16:03
Postat av: Lalala

Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt!:)

Svar: helt klart en av favoriterna! tack ändååå
alexandra roberg

2013-01-30 @ 18:23:51

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0