No one want's forever, anymore

eftersom jag fortfarande är mätt kan jag ju lixom börja med att lägga upp denna bild innan jag säger hej
HEJ. skolan va precis som jag minns den så nu behöver jag inte sakna den nå mer. end of story
detta var då min middag hos Frida(kik bild) med hon och Lina, pretty naiz. även fast jag å Lina var deprimerade över att hon gav oss friterad kyckling fastän vi hade beställt vårrullar så fyllde kycklingen upp besvikelsen ganska bra.
så sen softa vi ba hos Frido och såg litt film. och nu när jag kom hem så hade vi en ny diskmaskin eftersom våran la av så thank u God, slipper dessa russinhänder efter handdisk även fast ja inte hann diska någonting. hehe

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0