I’ve spent my time watching the spaces that have grown between us, and I can't do something about it

vaknade upp och gjorde världens godaste frulle, bra start på en ledsam dag - sista dagen på skogis </3
men fick avsluta dagen med en kram av bästa handledarn och traskade sedan hem ledsen i hjärtat och med foppadojjorna i varsin hand. men så klart har jag saknat att träffa alla mina brudz varje dag och allt annat folk, saknar lite socialt häng på ett annat vis än vad jag fått nu de senaste 4 veckorna. så skolan är efterlängtat (för stunden alltså)heuheuheu
ikväll äre jag som är kocken och jag blir hemma och packar och sover. i morgon kl6 at the morning så beger vi oss till ume och lirar boll och återvänder på söndag. hare gött.
PZ

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0