Close your eyes. Clear your heart. And then just let it go

tjena grabbar och kärringar. här ovan ser ni lite bilder från helgen + pizzorna vi åt idag jag, Anna, Bea och Ogg, satt bra. ganska sliten sen all fotboll nu och ha tyvärr börjat känna av alla dessa missfärgningar på huden som andra lag tyckte jag förtjänade och därför sparka mig, tvi dem, hoppas jag också lämna avtryck på dom. 
 
i morgon äre skola! längtar faktiskt efter att ha varit borta från skola 6veckor nu, 2v lov och 4v praktik. vill träffa alla mina babes varje dag ju. 
ikväll blir det bara mys med familjen innan jag slänger mig i säng, tänkte va i tid till skolan i morgon så. 

kommentera här
Postat av: sarah

Ville också va med!!:(:(:(

2013-02-04 @ 21:17:42

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0