Just give me a reason

söndag = slö dag, andra kläder än softisar är förbjudet
lirade lite elektrisk gura på tv åxå känt som guitar hero idag eftersom inget annat fanns att göra och ba levde livet i luftiga kläder. pizza till brunch också, allt är lagligt denna dag nästan, de jag älskar med söndagar. 
 
bruka inte ens dra upp ett ögonbryn för sånthär men just nu har jag båda uppe eftersom jag hatar dom som är så fega att den inte vågar kontakta personen, i detta fall jag, i egen hög person lixom istället för anonym. så ha 2 saker att säga denna hen:
1. du behöver inte tycka synd om mig :-)
och 2:

kommentera här
Postat av: b som i bästa ;)

bry dig inte ett skit! du har dom snyggaste läpparna som man kan önska sig, du hooka ju sexy boys med dom läpparna ;)och det är inte synd om dig, du har ju mig :D

2013-04-23 @ 20:44:06

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0