You could talk to God, go banging on his door

HOLA. sitter och snackar med Johannes och saknade Gabriel på skype just nu och de är väl de mest spännande som ha hänt under hela dagen. va på stan med mamma en tvärtis och ska snart duscha vilket jag längtar til, känner mig som världens äckligaste, typ som alla dessa bärplockare, fast tyvärr luktar jag inte cigg-rök och gammfylla utan bara en liten kryddning av oduschad kropp. 
min normal störda vän Anna och jag häromdagen♥
 

kommentera här
Postat av: annna

mwehehe, lagomt snygga tjejer de där!

2012-09-24 @ 07:51:18
Postat av: Anonym

har inte anna blogg?
kan du länka några bloggar du följer eller läser av dina vänners :D

2012-10-01 @ 19:16:10

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0