Man kan inte bara gå runt och skapa sina egna helveten

TJEENA. kort och gott så har jag spenderat min lördag(igår) i gäddan. riktigt NAJS. massa godis och mys framför tvn med finaste Frida. den fina och trevliga kvällen slutade med en utrymning från Fridas rum till övernattning i familjens tv-rum i deras soffa efter ett otrevligt fynd av en liten våldgästare - snorgrön larv. vi riskerade inget.
och nu idag vadå? kollade igenom min gamla blogg lite nyss (www.allexxrobees.blogg.se) och insåg hur många relationer till folk jag tappat. alltså, inte tappat flket, utan mina relationer till dem.några snackar jag med knappt, och andra umgås ja fotfarande med, men inte på samma vis. så sitter här, illamåndes och ångestfull. vill tillbaks. inget snack om saken.
hoppas nu på att hämtpizzan och min plugg dejt på skype senare ska göra mig på bättre humör.cya

kommentera här
Postat av: mm

Man skall aldrig ångar någonting, eftersom man aldrig kan ändra det förflutna, eller uppleva det igen. Jag säger som min svårt cancersjuka lillasyster; Nu skall vi blicka framåt! Kram

2012-10-08 @ 12:36:29

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0