I bet you don't know how it feels

hallåj. sitter i nyduschat hår och en lite sundare kropp, har den känslan i allafall, om de är så är ju en annan femma.håller i allafall tummarna! va ju faktiskt på gymmet med Lina ,Manfred och Vicktor.smack
hade tänkt att plugga lite, men insåg att jag tjänar nog mer på att lägga mig å sova nu än om jag skulle sitta uppe en timma till. laddar hellre batterierna när de är halvfull än när de skulle va helt slutkörd.
3 bilder från idag och nästan tre ord - god natt

kommentera här
Postat av: matilda

tack men du vet väl att din är så mycket finare! haha gu vad jag kände mig som en 12 årig bloggare som ha nyss börjat blogga jämnfört med dig :(

2012-10-11 @ 09:36:57
URL: http://matildapaulssson.blogg.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0