All I wanna do is love your body

tjUU. invigde mitt nya läppstift igår som ni se. lite annorlunda roligt om ni frågar mig. men annars va gårkvällen bra. efter jobbet så vart de hem å fräscha upp mig, sen for vi hem till familjen Israelsson där vi åt gott och gotta tills ja drog ut till Lina och Linn och snurrade runt stan ett antal varv.
 
nu måste jag ta tag i packningen, massa kläder ska ner, medicin, linser, underkläder, smink, smycken. HATAR ATT PACKA. man glömmer alltid någonting viktigt. tandbrste få ja inte glöma heller. sen måste jag köpa rakhyvlar denna borta också. 
 
kommeer ta med the dat0r så uppdatering kommer nog. kanske. förhoppingsvis. puss

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0