Umejå

tjenatjena. jag lever faktiskt. hade tänkt att göra ett inlägg med litt bilder sen storuman osv men hann inte de i morse innan vi drog till ume. så det inlägget kommer väl sen.
där är svaret på vad jag har gjort idag också. tanken var väl att vi bara skulle handla skor, men vi hann in på många fler butiker.
så nu har jag också plåtat lite av de nyinköpta, glömde plåta smyckena och vägra plåta mina förstora jeans. men har iallfall plåtat bilderna med familjens nya systemis. vi vann den på betsele lotteriet så hejja oss!
skor / skopunkten
tröjor / bikbok
sen fick jag där även med mig några shorts.
träningskläder och vattnflaska / staduim
sen har jag även köpt smycken från gina, några ringar, nåt man sätt på öran och sen ett halsband. rätt så nöjd. ha däremot slängt alla kvitton så jag slipper se hur mycket jag betalat idag. GE MIG PENGAR.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0