Orkar inte se, världen som den är, idag

vet inte riktigt vart ja vill komma med inlägget så kan börja med att skriva hej. funderar faktiskt på om jag ska dra en sån där dagar där man besvarar olika frågor för varje dag och lägger upp bilder med.mera. men finns flera olika så ag vill vänta å se om ja hitta någon rolig en.
 
annars sitter jag med mobilen i bh:n eftersom jag måste spela musik ifrån den eftersom vårat indernet skulle kunna bli varvad av en snigel flera gånger om. och headsetet som funkar till den är så kort att mobilen inte kan ligga på bordet.screw you. 
 
ikväll blir de att kolla på träningen eftersom jag är sjuk och inte kan delta. fika får vi också, sen ska vi diskutera en massa och lite. kanoners.
en liten coolare hälsning till min hals. hälsningen kommer från hjärtat<33<3<3

kommentera här
Postat av: mm

Det är bra med honung till sårig hals. Kram

2012-11-14 @ 10:52:34

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0