Jag lärde mig att änglar bara finns i snön

tjena. har ju kämpat med att samla i hop sponsorer till mitt träningställ för fotbollsgymmet. och idag var jag och hämtade ut dem. har testat allt (allt = shorts, t-shirt, regnjackajacka, tjocktröja, tjockbyxor) nu förutom sockarna och allt är så skönt. vill aldrig ta av mig de. får inviga dem på träningen/träningarna idag. har en halv 3 så ska snart börja dra mig tillbax till skolan för ja drog hem efter brandalarmet för orkade inte släpa på allt jag hade så jag gick hem, sen har jag en träning vid 8 ikväll. 
blev tyvärr mobilbilder eftersom jag har en syster som käkar upp systemis ström.
mina sponsorer är: Andreas J Entrepenad, Flexicon och AB Hägglunds Last & Schakt. 

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0