Dag 07 - min bästa vän

jag har inte bara en bästa utan jag har faktiskt flera jag brukar kunna presentera som mina bästvänner.
Daniel Söderström är en kille jag haft världens bästat kontakt med. aldrig haft så bra kontakt/relation med någon utan att ha varit tillsammans med den personen. har några av mina starkaste minnen med grabben och de är han mitt facebook namn "karatekid" kom från, såg filmen med han och sen kalla han mig de efter att ja utförde några grymma moves på han från filmen. 
tyvärr snackar vi inte lika mycke som förr och hade tappat kontakten där ett tag, vi umgås mindre än sällan också men de håller på att ta sig igen. behöver jag prata vet ja att han alltid är där.
Petter Lingesten har ja haft mycke kontakt med på senaste tiden. vi ha samma humor och han är en sån där jag har lätt att prata med, kan prata om tunga som lätta saker med grabben och de är lika enkelt. han bor nu i Vännäs och är i roten från Storuman så vi hänger inte så mycket men när vi väl gör ha ja skit roligt, men folk tror så mycket och kollar snett vilket är ganska tragiskt. men de kommer aldrig hindra mig från att ha kul med han igen.
och sen tillslut så har vi bruden som skulle komma och betyda mer än va man någonsin kunde tro att man kunde bry sig om en person. vi har hållt ihop väldigt länge men vi lägger int lika mycket tid åt oss som vi gjorde förut, förut var vi som fru och man, vi var som gifta, men jag vet fortfarande vars jag har henne och hon vet vars hon har mig. finns inte en männsika jag brukar kunna vara lika knäpp med som med henne, vi kan ligga och sjunga ikapp till depp låtar vi lyssnade på förut utan att bry sig att andra hör och de känns ba okej, vi har spelat in massa filmer när vi ba sitt och prata och dom är lika roliga än även fast de kan va upp till 2 år gamla och sen alla våra höjdar filmer vi måste se som Magnus och Brasse och Ingen bor i skogen. Frida Sjöström är den bästaste vännen man kan få. 

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0