Dag 05 - hur man vinner mitt hjärta

damn. de vet ja väl knappt själv. hittar inte heller någon röd tråd mellan dem som faktiskt fick mig på fall så kan inte utgå från de heller. 
men de första man lägger märke till är ju utseendet, de är dock inte de viktigaste men är personen fin på insidan också så är ju utsidan fetaste plusset. jag faller för fina och ivriga ögon och ett gulligt flin/leende och en kille som vet hur man klär sig snyggt och passar i det med. muskler är de ju inge fel på som snygga armar, rygg och mage. och om rumpan är fin så är de pricken över i:t lixom.
du måste verkligen, verkligen få mig att skratta. du ska visa att du är lika knäpp som jag och helst knäppare, måste ju ha någon att skratta åt när att skratta med dig inte duger till. jag vill helst skratta hela tiden och om jag inte kan skratta med dig så äre vink hejdå. för om du är töntig, rolig, konstig, knäpp och sådär precis som jag vill ha dig och precis som jag själv känner mig ibland så kan jag också va mig själv.
sen kommer de mer djupa. att jag ska kunna lita på dig till 110procedusse annars är det egentligen inte värt. om du får mig att känna mig som #1 för dig och om du visar hur glad du är att vi träffas blir jag varm och tvekar aldrig på oss. blir du glad över nåt jag gjorde eller sa? visa det, verkligen visa det, för om du spelar Mr.stoneface så hör du inge mer gullgull från mig, just saying'. jag vill kunna känna att våra hjärtan passar ihop lik som våra händer gör. så känner jag mig trygg hos dig, du är omtänksam, kommer bra överrens med familjen och vännerna, du är min bästavän, du visar mycke känslor(fast lipar du vid varje tjaffs är det way 2 much) och tilliten för dig är på 110% så är jag såld.
 

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0