Dag 01 - presentation av mig

what 2 say. hej, jag är en tjej på 16 år vid namn Alexandra som älskar att skratta. min humor är ganska dålig men jag älskar den eftersom den får mig att skratta ofta. älskar att prata med människor, kan va blyg i början om jag inte haft riktigt kontakt med dig innan men när jag känner mig trygg med dig så måste du förbereda dig på galna saker och hysteriska skratt. 
 
har underbart folk omkring mig, vännerna är guldvärda och familjen är fantastisk. har man gått igenom svåra saker tillsammans som våran familj har gjort blir man mer sammansvettsade, precis som vi blivit de senaste åren.
 
går ettan på gymnasiet - vård och omsorgs collage här i Lycksele där jag är uppväxt. trivs på skolan också, har världens bästa klass! på fritiden spelar jag fotboll och gymmar, äter mat gör jag också. mat och kärlek är 2 viktiga saker i mitt liv. end of story. hejs.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0