biLD bOmB FrÅn SeNaStE tIdEn

när jag anlände till stensele förra veckan så var de rätt såfint väder
när vi for in till byn(storuman) så fick Oskar fulltank av sin söta mormor
dagen efter så for vi ut å grillade med några grabbar
sen någon dag senare hjälpte vi till på Mikaels jobb
dagen efter så orkade ja inte hjälpa till så stannade hemma. följde med på Akkan och åt tacobuffé med Oskar, Malin(oskars mamma) och Mikael
övervakade sedan så gubbarna gjorde rätt
efter de så fördrev jag tiden och tog fram den lite mer konstnärliga sidan av mig
sen hittade jag jackan jag blev totalt förälskad i och fick låna med mig hem
vi hade åxå hunnit med att leka med webbN
sen på fredagen drog vi ju till umeå och där blev de ganska mycket mat
och sen i lördags sminkade jag mig som en docka mer eller mindra, va tänkt som nån från 70talet

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0