You say it's too late to make it, but is it too late to try?

hejhopp! kort sagt så drog ja till match igår ju, vi drog hem en skön vinst med 4-0 och jag fick göra en underbart skön payback mot en ume-bo vilket gjorde min kväll. annars idag då? snart skola, sen träning och efter det ska jag kratta. verkar lika roligt som de låter.


Gammel - grattis i efterskott våran riktiga ängel. vi saknar dig och jag hoppas du har det bra uppe bland molnen och fick en massa tårta igår på din dag. någon dag ses vi och du kommer stå och 'välkomna oss in i det gröna', men tills dess får du fortsätta vaka över oss♥

kommentera här
Postat av: mm

Älskade du, du rör vid mitt hjärta. Kram

2012-06-01 @ 12:43:15

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0