You can't expect me to be fine


gör en tatuering av den där bilden till vänster och de skulle bli äckligt snyggt. om jag inte ångrat mig så blir det nog min 18års tatuering.vill NU.

men findag idag, tro jag, minns knappt. vi lekte i slutet på dagen vilket va trevligt, få ihop klassen lite nu när de annars är så mycket kaoz. brännboll på idrotten och vi klassade ut de andra laget. skönt med bara en liten vecka kvar nu, sen sommar, börjar jobba veckan efter så jag ha pengar direkt nästan, I hope. planerar nästan att åka söderut med kompisar förhoppningsvis. pratar i allafall med en härlig grabb nerifrån och jag blev taggad på att resa lite. måste också ta reda på hur min vän Emma klemma har därnere! saknar henne.

skolavslutningen 2010. ba lite vit i håret.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0