All those fairytales are full of shit

säg bara grattis till den som orkar läsa allt




blandade mobilbilder och kamera bilder. eller okej. de två stora bilderna är kamera, resten är mobil. men iallafall. fredag så for vi vid 10 med buss. vi stannade i boliden för ett besök på museet där, gruv museum typ. sen shopping i skeå där jag fyndade en bikinitopp som jag älskar<33<33 sen plaska vi runt på pite havsbad och fick godaste hamburgare man fick plocka ihop själv. sen umgicks vi med klassen, spela kubb och ba chilla på en fet lekpark.
sov ingenting fredag - lördag för vi skulle upp så tidigt. men sen på lördag åkte vi till boda borg och gick lös. de gick inte bra för mitt lag alls så blev lite emo. blev typ sjuk på lördagen också så de va en sug dag, sen sovde jag nästan all tid som vi spenderade i bussen och jag hade en gullig simon som strök mig i håret. finns inget bättre än när man blir pillad i håret.just sayin'

nu ska jag till lagets omklädningsrum och hämta fotbollskläder tills i morgon då vi drar på match. sen ska jag hem till Lina och bjuda henne på nåt gott.mähähä

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0