The pain in your stomach, the pain in your heart, it goes away

tjenatjena hallåjhallåj. inte för att ja ha längta hem men så förbannat skönt att komma in genom sin egen dörr må jag säga. men kortfattat så ha min långa helg varit ganska fin. fast dom flesta timmarna har gått åt med att kika på när oggelito lira sin nya älskling = diablo 3. så ja va ganska så less. men sen ha jag njutit av de fina vädret som va när jag kom dit(ons), laga ägg och bacon, varit ute och joggat, kollat på deras bal, hängt med folk, sovit lite och mycket, fått lära mig ett nytt ord "gokke" och förstår fortfarande inte vad de egentligen betyder även fast jag vet, och sen så klart spendera mycket och lite tid åt att va med oskar, han jag for dit för att va med som nörda sitt spel istället. kärlek i mängder. sen idag kom min familj dit för att gratta oskar som fyller år. så jag åkte med dom hem. kort blev långt såg ja. grattis till den som orkar läsa genom allt. nu ska jag göra massa och sen sova. eller om jag gör inget och går och lägger mig istället låter faktiskt lockande men inte smart.

kommentera här
Postat av: mm

Gokke däri nickes = det är kört. Kram

2012-05-21 @ 14:59:21

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0