One more stupid love song I'll be sick


denna dag rockade fett. iallfall efter skolan. även fast jag hade lagt nycklarna på bordet förde denna dag med sig en massa lycka. först ringde förhoppningsvist mitt sommarjobb och fråga om jag kunde jobba 2 veckor så blir 2 sommar jobb till sommaren och jag känner att pengarna rullar in.wöw. sen efter det ringde pappa och sa att han fixat en moppe åt mig.TACK IGEN. och sen drog jag till Lina där vi grät som bebisar till den förbannade filmen. blev nog lite mer kännsla när man såg den på hennes knös 60-tummare. fortfarande avundsjuk som ett as.


kommentera här
Postat av: lina

haha du är alltid välkommen hit snuttan!

2012-05-28 @ 23:34:12

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0