våra fingeravtryck försvinner inte från de liv vi berör




dessa bilder tog jag under helgen, inte mer eller mindre.sammanfattning: köpte världens minsta chipspåse inför resan dit, den hade kanske 17 chips i sig, se bild 1. sen ha vi lekt en massa och chillat en massa med varann, och på lördagen spela vi match, vi vann!yee. sen drog vi ut på stan och tillbax lika fort, playade lite och drog till ett annat hotell för att få tag i en lokal att ha möte i. efter de drog vi och spela laserdome och körde gokart sen åt vi fet buffé och gjorde våran egen mjukglass, min vart så fet att jag som egentligen är laktosintolerant som nästan alla är hade koma resten av kvällen. sen söndag drog vi till birsta och handlade upp alla våra eengar, eller jag i allafall. lägger upp vad som följde mig hem sen. skolan nu,pz

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0