don’t make me mad then tell me to calm down. that’s like shooting someone and then wondering why they’re bleeding




hej alla söta! solen sken när jag vakna så jag bestämde mig att jag skulle ut. hörde av mig till Lina sen så ett tag efteråt satt vi i solen och bara mös. sitter nu och käkar upp godiset på sista bilden och ska leta frm 2klänningar till avslutningsmiddagen och skolavslutningen. sista rycket. och nu till vad jag sysslat med i helgen. jag ha bytt hårfärg,nästan. skulle bli brunt men är nu brunrött, helt okej färg ändå. sen igår spela vi match och vann och sen drog vi hem till Z och käka godis och spela spel och skaffade magrutor med hjälp av att skratta.




märk före och efterbilden på allt slisk och slask. allt är tömt.

kommentera här
Postat av: lina

men smygfotarn;)

2012-03-25 @ 16:56:04

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0