I love sleeping next to you every night and I love checking on you first thing in the morning. my phone, I love you

hej alla kramgoa pysslingar bakom datornerna. ser er nästan genom alla pixlar å järnskrot. I wish I could men så coola är inte mina svarta bågar. känner mig ganska fri ikväll men om jag placerar fötterna på jorden igen så är jag så otroligt fängslad. jag hade ju bestämt mig för att va duktig och plugga. så sitter och surar atm, men ska ta tjuren vid hornen eller rättare sagt boken i pärmarna, men först måste tummen ut ur röven.

kan ta lite kort om min otroligt ointressanta vanliga måndags-dag. vi såg klart filmen som jag va så kär i men sen förstörde slutet allt. trodd ja skull få se lite av hans nya förbättrade liv med sin flickvän men icket, de sluta med att han kör med sin nya fula bil på en ännu fulare väg. men sen vände min lycka och jag fick äntligen baka pizza på hkn.KÄRLEK. jag å Rahel kan våran sak!


kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0