älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst


ska hugga av mig min nacke, den är ändå stel som en stock så blir nog inte så mycket skillnad om jag fäster huvet mitt mellan axlarna, bokstavligen. jag känns som ett vandrande fel. äre inte hälarna så äre nacken, och äre inte nacken är de ryggen elller magen, kära kropp..LÄGG AV.
anyway. lite info om today. vi gjorde kängurumatten direkt på morgonen, sen såg vi film och den är faktiskt bra. minns inte vad den heter, sen skidor på idrotten och I hate it. sen ha jag snacka lite spanska och vi slutade dagen med att fortsätta se på filmen.helt ok. ska börja med mitt kirurg ingrepp på mina skavsår nu så jag hinner med träning som börjar om 1h.hähä

kommentera här
Postat av: madde

Fin mobilväska du har! Kram <3

2012-03-15 @ 19:42:06

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0