tänk om vi redan är död och det här är stället där vi straffas


hej!sitter och tuggar på ett tuggummi som är helt smaklöst nu så jag får bara ont i huvet, närmsta soptunna är 6meter bort och jag orkar verkligen inte gå. livet va så mycket enklare när man inte visste va muskelknutar va, nu förtiden är min rygg bombad av dom. trodd agnes tog död på bamsingen jag hadd idag men icket. ´han/hon/det ligger och gör ondare än vanligt, jävla klutt. ska snabbstäda rummet sen ska jag dyka ner bakom en film och mysa med världens bästa!mig själv:$$$$$$$ skämt å sido.
gjorde prov idag annars ingen ovanligt, var fläskkorv till lunch och årets segaste dag


kommentera här
Postat av: kkrazyjulia :s

snygg!

2012-03-26 @ 20:25:18
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0