life is not waiting for the storm to pass. it’s about learning how to dance in the rain


dagen har bestått av: stress, var förbi hos gulliga mormor och fick en slant, för slanten köpte jag godis, gick runt med riktiga dunderbara prickar, busade, fångade massa kärlek på en bild↑, lirade ps3 med snutten, packat och åt nyss god middag. nu ska jag fixa det sista, linda foten, leta åt shampoo och balsam sen drar jag och Oskar till storuman där jag är tills på torsdag och sen fredag drar de av till sundsvall med laget. fullt upp och lite data tid. så ha ett grymt lov♥ för de kommer jag ha.

kommentera här
Postat av: !

Din kille måste tvätta öronen

2012-03-05 @ 17:09:01
Postat av: Anonym

hihi kolla i hans öra;)

2012-03-05 @ 19:26:56

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0