le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le

tjenis. de är alltså nu jag ska skriva om halva min dag ungefär, fortswätta där jag slutade förra inlägget, skriver om samma saker har jag märkt.roligt♥ och så dessa hjärtan i varje inlägg.HAHA. älskar att störa mig på människor och om jag skulle träffa mig själv någondag skulle jag va mitt eget stör-offer märker jag. men tillbax till ikväll, deltog de jag kunde på träningen, skavsåren tar d ö d på mig. sen efter de ha jag faktiskt tvättat och bakat, säger inte vad, ska bjuda på de till laget i morgon så orkar inte avslösa här och nu. men jag förtjänar en gulstjärna för min insats ikväll. heja mig! men ska leta åt min säng nu, hejdå p3ps.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0