jag är inte den vackraste, jag har inte allt jag vill men det är dig jag tycker synd om


såg att klockan va mer än förväntat så få använda mina racer skills för att skriva detta fort! ganska skön dag, våran lärare kom tillbax så de är inte längre kaoz. fast nu ha vi inga just chillin' lektioner heller, vilket suger. får reda på sv-nationellan i morgon I guess så gruvar mig för de samtidigt som jag längtar.lite kluven. och nu atm ska jag klistra på skavsårsplåster och sedan drar jag på mig träningskläderna och drar mig mot tannen!

kommentera här
Postat av: Linn

du har ett assnyggt halsband och f1 tröja!

2012-03-21 @ 15:32:32
Postat av: Lindassphoto - fotoblogg

Fin blogg!

Vill du vinna ett valfritt filter från tvspelsweb för max 200 kronor? Läs då mer här: http://lindassphoto.blogg.se/2012/march/fototavling.html#comment :D

2012-03-21 @ 15:43:51
URL: http://lindassphoto.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0