Swag ain’t something you can wear on your neck, you can buy you a chain but you can’t buy respect

hejhopp. ska fatta mig kort för att sedan kuta ut och lägga mig i solen och bruna på mig. dagarna på lugnet blir bara bättre och bättre!längtar redan tills i morgon. dagarna flyter på, idag tog ja en fika med Henrik och utnyttjade mitt presentkort på lb's, sen kom de förbi en grabb och intervjuade mig och plåtade lite. kommer i lokaltidningen nästa vecka. haha nervös.
och sen lite senare ikväll far jag på träning och stannar kanske och grillar om de andra gör det med. så ser allt ut i mitt liv. solen kallar på mig nu!pussar

min nuvarande fd. klass, älskad och hatad, saknad och osaknad. 9A tralala

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0