Ingenting står över mig

4 oskyldiga bilder sen igår - en bild från när vi var och gratta Gabriella till studenten och resten från kvällen.

flydde upp till datorn och musiken för att mitt huvud var på väg att ge upp. när jag satt mig vid den älskade och hatade dator så kände jag suget efter lite mer norlie & kkv, fick inte nog av dom i fredags, tror jag har blivit lite smått besatt av dom, låtarna jag nyss va sjukt less på är bättre än aldrig förr.
men har bara varit hemma ikväll sen jag kom hem, fick en förfrågning om att fara ut men jag tackade nej. regnet fick mig så otaggad på en ute kväll, bra val jag gjorde eftersom alla facebookstatusar berättade för mig att de var ganska dött ute. men nu ska jag ta min äckliga hosta och krypa ner i sängen. någon kommer dö ikväll, om de inte är hostan så är det den som tagit död på mig.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0