Om du dömer mig efter rykten - säger det mer om dig än om mig

TJABBA. hann aldrig ladda upp bild sen just innan jag drog till Frida i tisdags. så here it is.
annars då? idag är det en packar dag och igår var en spela kort hos Henrik kväll, den va nice. ha även spräckt skärmen på min kära mobil, inte mitt fel, måste ta ett snack med min bakficka sen. annars inget speciellt nytt. tänkte bjuda på bilder sen dom senaste dagarna.  
           
          
          
bild1: minigolfen i måndags / bild 2-5: bilder från Frida / bild 6: kortspelandet hos Henrik

kommentera här
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Härliga bilder :D!!


Allt bra med dig idag annars ^^?
Hoppas du får en toppen helg!

2012-07-12 @ 15:48:26
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: mm

Du är så bra på att lägga ut bilder. Då har jag lite coll på dig!! (det är moraltanten som pratar) kram.

2012-07-13 @ 11:54:55

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0