lekte planka idag

hej alla fula och söta, smarta och dumma, snabba och tröga. här sitter jag med hettande kinder och havs badat hår som har torkat. trivs hur bra som helst här, vill aldrig hem. skämt å sido, men har badat en massa, solat och lyckas bränt mig nästan 2 gånger nu, sedan har jag gått lös med mina välförtjänta lön pengar + min söta fina mamma har inhandlat en hel del åt mig. tacktack igen. kläder och smycken i mångder. vi har nattbadat, kollat på lite bådar, gräft maskar fast den jag hittade rankas nog som orm så stor som den va, så har vi fiska också.
             
stora bilden: plankning på stranden / lilla första bilden: accessoarer jag hittat / andra bilden: jag och plutt innan bröllopet
cya altero, lite glad att vi ska till grönan i morgon.barn på nytt♥ heheheh

kommentera här
Postat av: mm

Ni verkar ju att ha det hur bra som helst. Kram

2012-07-20 @ 10:05:26

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0