Jag är vaken och jag gråter, han är naken och han sover. Han fick svaret, jag fick frågor, men vi klarar oss till våren

 
HEJ! nyss fixar mig och ska dra till Lina nu. få se va som händer under kvällen. kommer färdas by fötter så är ganska otaggad på de. små sur är jag också för att jag missade träningen, kunde ändå inte va med eftersom träningen börjar medans jag fortfarande jobbar. bajs. kan va med i morgon iallfall!tror ja.G.L.A.D

kommentera här
Postat av: lina

välkommen å tjena fräsch brud

2012-07-24 @ 19:40:48
Postat av: lineeee

hej min finaaaa!!!

2012-07-24 @ 20:16:32
Postat av: lineeee

hej min finaaaa!!!

2012-07-24 @ 20:16:35
Postat av: linnea

gud vilken fin tröja, vart är den ifrån?:)

Svar: västen är från bikbok och sen är de en vanlig helvit tröja under!
alexandra roberg

2012-07-30 @ 00:20:36
URL: http://liineaes.blogg.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0