Don't wake me up

bild från storumandagarna. en av de roligaste jag åkt, även fast jag skrattade mest åt min kompanjon Lina.sötnos
 
igår var det super. kallade på Henrik och så var vi 3 spelare som golfade istället för bara två, och gissa vem som gick därifrån med den tunga titeln som vinnare? jo världens bästa jag, segern smakar fortfarande bra.
anyway så håller jag på att packa, ska iväg och tanka moppen om inte en snäll mupp ha gjort de redan sen ska jag plocka upp Lina och köra till gäddträsk och sova där med fina vänner + ägaren av huset = Frida. enkel mattematik. men nu ska jag göra ett ryck.puss

kommentera här
Postat av: M E L L Y

Don't wake me up, låten är gryym ;)

2012-07-11 @ 00:41:15
URL: http://mellys.myshowroom.se/
Postat av: pappi

Mupp kan du va själv du, din lilla muppa!!!!:)

2012-07-11 @ 10:37:24
Postat av: mm

Jag skickar även lyckosamma tankar till dig, och att ni alla får en bra och lugn semester. Kram, vi ses på fredag?.

2012-07-12 @ 12:33:11

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0