och jag är beredd och gå i döden för din rätt att döda mig om jag inte har rätt


detta är då jag. om ni kanske missat det. och jag känner mig dryg.ägnat till dig som missat det. internet funkar knappt, laggar nästan sönder totalt. ansiktsboken, spottan, och nästan blogg.se också och jag vågar inte ens gå in på tuben. jag måtte ju dö. glad att media player inte sviker mig.♥ nästan så att msn också lägger av. HALLÅ??vad har jag gjort som måste straffats? inga sms får jag heller, forever alone.önskar att maten blir klar nu, ska tröst äta. kyckling och nudlar, jag tro jag är lite glad eller.öeööaöaäöhH JA.


kommentera här
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt :D

2012-01-28 @ 08:55:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0