folk säger att "jag hatar dig" är starka ord som man inte borde säga, men ändå så slänger folk runt orden "jag älskar dig" som om dem inte betyder någonting


heheh hej! här är jag och poserar, som alla andra dagar, men denna gång med en heldags frilla med en kryddning av "nyss natta syrran frillan" så jag bjuder i flera lass.
har fortfarande ont i rumpan från jag fick sitta på en träningscykel och trampa på medans dom andra körde någon lek som såg mer än rolig ut. så fick jag sitta och ruttna på min pensionerade racer-bike! så de borde lära mig att hålla mina knän, eller egentligen allt helt!

snacka om bitter tjej när alla high-tech sakerna som puls,hur långt jag cyklat och någon timer inte funkade.FU
sen annars ikväll(eller egentligen direkt efter jag slutat) så drog jag till tannen och kika på träningen och deltog lite på styrkeövningarna. annars bara massa chill framför datorn mah bestfriend och pillat mig i örat.word.


kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0