nu ligger dina kläder ute på gatan och jag går i dagar i tröjan du hatar

TJENIS. tänkte bara berätta att jag tänkte testa lyckan om mer läsare på bloggtrafik.nu och tänker tipsa er! visst får man läsare om man är aktiv osv, men sugen? så klicka här. och om jag nu ändå ska ge ut massa länkar kan jag ju länka låtar jag är stört kär i.mmUms. tröjan du hatar - norlie & KKV och sen säkerhetsnål - mimi oh.svenska låtar kan va så sjukt sköna ibland. håll med or you die.ihiihihi
vi drar nog ut nu så cya,hejdå,bye,despedida,have a nice day maddafakka!(gör en gullig min och hoppas du ska gilla mig ändå)


kommentera här
Postat av: Emma

Tack snälla du för det! :)

2012-01-15 @ 15:10:16
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0