en svartsjuk kille/tjej gör bättre undersökningar än FBI

kan inte låta bli att flina medans jag ska skriva detta: jag är synsk. haha nästan. glömde knäskyddet till idrotten och när vi väl va där sa jag nåt som "fån, jag skulle ha haft mitt knäskydd" minuterna efter fick dom hämta skolsyster för mitt idiotiska knä bestämde sig för att sabba sig själv. så här sitter jag, mer lyckligt lottad än vad de kunde ha varit med en ledbandsskada. men matcherna på lördag har jag vinkat hejdå vi syns aldrig till.

en sötsak jag tvättade ren igår.på tal om ingenting tänkte jag.
och det luktar mat i hela huset och magen är så tom så de ekar i den. så ganska lagomt taggad på att käka nu känner jag. och plugga no. really.

kommentera här
Postat av: Vera

Hej:) din blogg är jätte bra! Snälla kan inte du visa en bild på din haka när du hade svimma???:) kram

2012-01-12 @ 19:49:23

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0