man måste dö några gånger innan man kan leva igen

¨
so.. ni vet vad jag gjorde ikväll.och ni fattar antagligen att jag var på skolan idag. så ingenting nytt att berätta lixåm.eller jo.YES. mina lurar är pajj. jag säg ba KAOZ, inga lurar=ingen musik, ingen musik=dåligare koncentration, och dålig koncentration=utfört arbete ´men galen alexandrus. vill inte lägga ut hela min månadspeng till ett par pluttar som aldrig kostar mindre än 200 svenska kronor.(och nej min månadslön för att va världens bästa dotter är inte 200kr om någon hann tänka tanken, did you?) men ska testa min lycka på dollar. och jag som inte hade nåt att berätta om.pfft. ska gå till min sköna säng(utan oskar, me dislike) och kram amin mage så den blir på bättre humör.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0