tänk då att det krävs 42 muskler i ditt ansikte för att göra en sårad grimars, med det krävs bara 4 muskler att sträcka ut armen och slå den jäveln

eftersom jag har haft max 2 stycken som har varit social med mig på kanske 1,5timmar, förutom lille bror som springer runt med vuvuzelan som han snart i sitt rövhål om han inte slutar tuta i den snart. men tillbax där jag börja.. så tänkte jag ba skriva av mig lite.
har inte gjort nåt skit alls så inget att prata om där. tänkte faktist se på film,nu, hata mig eller ej men jag ska mysa framför justin biebers film(hähähä igen). kommer inte på någon bättre och orkar inte heller leta fram någon.men jag klagar inte.


kommentera här
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-31 @ 18:53:56

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0