I can't look, I'm so blind, lost my heart, I lost my mind without you

tjo.tjena.hallå. tänkte göra ett snabbt inlägg medans Oskar ändå halvsover. har inte så mycket att säga, ska fara hem ikväll/idag beror på hur man ser vilken tid på dygnet 17.05 är,prick! men i brist på annat kan jag berätta om att mitt knä är fullt frisk! sjukgymnasten sa helt tvärt i mot the Dr. så jag stryker ledbandskada och skriver dit mitt eländiga slatter! så ska få träna till veckan så snacka om världens gladaste tjej!alla kommer titta snett på mig å säkert tro jag är en myttare..he..he..he thanks doc!

hittade en mtcket söt bild på Oskaars dator.happy moment.

kommentera här
Postat av: Cassandra

Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga! Om jag gillar just din fråga så har du chansen att bli länkad i ett eget inlägg! Så fråga på!! http://www.nattstad.se/casseyy?id=2387870

Ber om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer!

2012-01-22 @ 20:44:48
URL: http://www.nattstad.se/casseyy

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0